PREZENTY

Wyobraź sobie, że choć na moment można wcielić się w rolę ulubionego bohatera z filmu czy dobrej książki, poczuć atmosferę wszystkich tych miejsc, które od zawsze zapierały dech w piersiach albo uwikłać się w historię i przygodę tak niezwykłą, iż da się zapomnieć o szarej codzienności.

Tworzymy takie miejsca, a Ty możesz sprezentować je swoim najbliższym!

Sprawdź, dlaczego od 2014 roku vouchery na nasze scenariusze są każdorazowym hitem na Święta Bożego Narodzenia:

PEŁNA SCENOGRAFIA

Gracze będą mogli przeczesać piracką tawernę w poszukiwaniu tajnych map, splądrować starożytne piramidy, zanurzyć się w głębinach oceanu, walcząc na pokładzie tonącego okrętu podwodnego o ostatnie resztki powietrza, a nawet odbyć podróż do opuszczonego zamku w poszukiwaniu legendarnego miecza Króla Artura. Wszystko to odbędzie się w pięknych i dopracowanych wnętrzach.

DŹWIĘK PRZESTRZENNY

Gracze dzięki tej technologii poczują klimat miejsc, w które zechcesz ich wysłać, słysząc odgłosy zarówno gwałtownych burz nad głowami, przelatujących gromad ptaków, nieśmiało tlących się świec czy opadających z hukiem kamiennych wrót. Dbamy o możliwie pełną imersję w stworzonych środowiskach, stosując nawet 87 samodzielnych głośników.

REALISTYCZNE REKWIZYTY

Cały nasz zespół produkcyjny ciężko pracował, aby każdy aspekt scenariuszy pozostawał wierny swemu rzeczywistemu odpowiednikowi i wybranemu tematowi. Dzięki wykonanym postarzeniom i precyzyjnemu malowaniu niektóre przedmioty wyglądają wprost jak najcenniejsze artefakty z muzeum. Udało nam się nawet stworzyć wodę w misce, której nie da się wylać!

FABULARNA NARRACJA

Grając w naszych scenariuszach chodzi nie tylko o rozwiązywanie skomplikowanych zagadek oraz przeczesywanie pomieszczeń w poszukiwaniu wskazówek dla kolejnych zadań. Uczestnicy zostająuwikłani w niezwykłą intrygę, od samego początku gry aż po jej koniec. Osadzenie w pełnej fabule jest istotne dla budowania realnego przeżycia związanego z grą, a często zdaża się, że gracze zapominają o świecie zewnętrznym. Fabuła ta zawiera się nie w materiałach, które trzeba by przeczytać (nie ma tu książek itp!), lecz w opowieści przekazywanej przez środowisko, które gracze odwiedzają i którego doświadczają.

OD 2 DO 5 OSÓB

Nasze scenariusze zapewniają rozrywkę zespołową, w której współpraca i komunikacja grają pierwsze skrzypce. Tu nie ma miejsca dla samotnych wilków. Gra jednak, zwłaszcza pod presją upływającego czasu, wzmaga wzajemne relacje i pomaga budować skuteczne zespoły.

PRZYJAZNY DZIECIOM

Bez większych obaw można zabrać ze sobą młodszych poszukiwaczy przygód, w zasadzie w każdym wieku, ponieważ scenariusze nie posiadają elementów wywołujących strach (to nie są horrory). Oczywiście bardziej bojaźliwe pociechy mogą odczuwać dyskomfort z samego faktu przebywania w realistycznie odwzorowanej starożytnej piramidzie czy na pirackim statku, co zawsze należy mieć na uwadze.

PIERWSZE MIEJSCE W POLSCE

Bardzo staramy się, aby chwile spędzone w naszych grach pozostały niezapomnianym przeżyciem! Scenariusze te zajmują topowe miejsca w polskim rankingu (Lock.me), a nasza firma zajęła 7. miejsce w międzynarodowym rankingu TERPECA 2020.

CENA VOUCHERÓW

Vouchery są dostępne w formie kwotowej, to Ty decydujesz na jaką sumę prezent opiewa (np. 50, 100, 200 zł), a osoba obdarowana pokrywa po grze ewentualnie brakującą różnicę ceny, jeśli postanowisz zamówić voucher w kwocie niższej niż cena gry. Jeżeli kwota vouchera przewyższa cenę gry, pozostanie ona do wykorzystania w przyszłości. Możesz zatem wybrać mniejszą kwotę lub od razu opłacić voucher w pełnej cenie biletu wejściowego na dany scenariusz, dla konkretnej ilości osób.

WYSYŁKA VOUCHERÓW

Vouchery w wersji papierowej wysyłamy w ciągu 2 dni od zaksięgowania wpłaty. Możesz je również kupić osobiście w naszych punktach w Bydgoszczy (prosimy o telefon przed przybyciem). Możemy również przygotować voucher w wersji elektronicznej i przesłać go na adres email. W mailu wraz z voucherem podamy Tobie numer rachunku bankowego dla dokonania przelewu (jest to najszybsza opcja – voucher otrzymujesz niebawem po złożeniu zamówienia).

TERMIN GRY

Nie musisz podawać nam konkretnej daty oraz godziny gry. Ważność vouchera wynosi aż 12 miesięcy od chwili zakupu. Osoba, która go otrzyma samodzielnie wybiera dogodny termin.

VOUCHERY

W CIENIU PIRAMID

Jest rok 1936. W pobliżu egipskich starożytnych piramid, zniszczonych przez odmęty czasu i naturę, niespodziewanie zauważono hitlerowskie wojsko, rozpoczynające prace archeologiczne.
Rząd brytyjski zwrócił się do Was, grupy miejscowych archeologów, z prośbą o zbadanie zamiarów hitlerowców. Niemieckie wojska nie mogą dowiedzieć się o Waszej obecności, dlatego pamiętajcie: Waszym celem jest jedynie zdobycie informacji oraz niezwłoczne przekazanie ich dowództwu.
Zgodnie z planem mieliście spotkać się z brytyjskimi agentami, aby razem rozpocząć całą akcję. Niestety burza piaskowa uniemożliwiła Wam kontakt z nimi. Sytuacja stała się niezwykle ryzykowna, lecz postanowiliście rozpocząć swój zwiad, licząc że owi agenci dołączą do Waszej misji w międzyczasie.
Czy odkryjecie sekret nazistów, kryjący się w cieniu piramid?

OPERACJA: METRO

Od kilku dni po mieście krążyły plotki o planowanym zamachu terrorystycznym. Gdy media opublikowały komunikat terrorystów pogłoski okazały się okropnym faktem. Nie bagatelizując tych informacji służby gorączkowo próbowały ustalić tożsamość zamachowców albo chociaż obrany przez nich cel. Nie chciano jednak spełniać absurdalnych żądań prześladowców.
Nie udało się.
Rankiem błyskawicznie obiegła świat wiadomość, iż na stacji metra 'Plac Teatralny' słychać wybuchy oraz regularne strzały. Ze względu na to, że stacjonowaliście najbliżej, jako pierwsi pojawiliście się na miejscu.
Tam jednak okazało się, że to dopiero początek całego przedstawienia.

LEGENDA MIECZA

Całe życie spędziłeś we wsi położonej w cieniu Czarnego Zamku. Opuszczona warownia była niegdyś główną siedzibą legendarnego Króla Artura. Dziś jednak nikt nie wie co czai się pośród murów tej fortecy.
Stan ten trwałby nadal, gdyby nie fakt, że lokalni górnicy przypadkiem odkryli opuszczony szyb wiodący aż do podnóża zamczyska. Rozkaz od Rady Miasta był dla Ciebie jasny - musisz rychło wyruszyć na szlak kopalni i odnaleźć miecz Króla Artura - najcenniejszy artefakt w całym królestwie.
Problem w tym, że plotka gminna niesie się bardzo szybko, a na trop wpadli szpiedzy wroga. Lada dzień posiądą wiedzę jak go wydobyć.
Wahasz się.. Ale tylko przez chwilę. Pomimo zbliżającej się burzy wspinasz się pośród górskich urwisk aż do stóp twierdzy. Wreszcie możesz pomóc w odbudowie królestwa. Czy uda Ci się zdobyć miecz?

MORSKIE OPOWIEŚCI

Powiadają, że tam, gdzie jest morze są i piraci....
Ja zaś Wam powiem, że piratów nigdy nie było.

Byli za to ludzie, którzy stwierdzili, że Wolność,
którą dali im Bóg i Natura, jest barierą przeciwko bogatym i wpływowym.

Przekonacie się o tym na własnej skórze, oj przekonacie się, już niebawem.

Uwaga: scenariusz w trakcie budowy. Planowany termin premiery: 1.03.2022

NAUTILUS: Podmorska Przygoda

Razem z Kapitanem Nemo przemierzaliście świat na pokładzie łodzi podwodnej Nautilus. Waszą podmorską żeglugę zakłóciło niespotykane znalezisko - wrak średniowiecznego statku, spoczywający na dnie oceanu.
Legenda głosi, iż na pokładzie "Mary Dear" znajduje się tajemniczy Skarb Limy, bogactwa zrabowane przez Hiszpanów, które pozostawały zaginione od 1820 roku.
Nazajutrz cała załoga miała przystąpić do eksploracji wraku, jednakże złośliwe wycie syreny przerwało Wasz sen. Najwyraźniej podczas przygotowań coś poszło nie tak i Kapitan nakazał ewakuację. Gdy dotarliście na mostek łodzi podwodnej, na jej pokładzie nie było nikogo prócz Was, a Nautilus szedł na dno...
Czy zdołacie zapobiec tragedii zanim skończy się powietrze?

TAJEMNICA WŁADCY NILU

Mój dziadek był archeologiem i badał historię starożytnego Egiptu. Całe życie poświecił poszukiwaniom nieodkrytej dotąd świątyni. Na jej trop wpadł podczas wykopalisk w Dolinie Królów w 1973 roku. W spadku po dziadku odziedziczyłam jego dom, nareszcie mogłam lepiej poznać historie jego poszukiwań. Znalazłam ukryty dyktafon z informacją, którą chyba udało mi się rozszyfrować. Dlatego zebrałam Was, aby wrócić do tej świątyni i odkryć Tajemnicę Władcy Nilu.

PIRACKA TAWERNA

Żadna szanująca się piracka tawerna nie może się obejść bez codziennej awantury, szczególnie jeżeli ktoś nad wyraz prezentuje swoje zdobycze. Kufle zaczęły latać, stoły łamać, a zęby rzędem lądować na podłodze.
Bójka przenosi się przed izbę karczmy, a wtedy to właśnie szynkarz uchyla Wam rąbka tajemnicy odnośnie przyczyny zwady - mapa, o co toczy się bójka, jest gdzieś w tawernie.
Kruczy Willy ukrył ją, aby nie zgubić jej podczas bitki. Być może to Wasza jedyna szansa, aby wpisać się w historię największych piratów, a zarazem srogo się obłowić. Ta draka długo nie potrwa, więc lepiej się uwijajcie!

PLAN NA WŁAM

Żadna szanująca się piracka tawerna nie może się obejść bez codziennej awantury, szczególnie jeżeli ktoś nad wyraz prezentuje swoje zdobycze. Kufle zaczęły latać, stoły łamać, a zęby rzędem lądować na podłodze.
Bójka przenosi się przed izbę karczmy, a wtedy to właśnie szynkarz uchyla Wam rąbka tajemnicy odnośnie przyczyny zwady - mapa, o co toczy się bójka, jest gdzieś w tawernie.
Kruczy Willy ukrył ją, aby nie zgubić jej podczas bitki. Być może to Wasza jedyna szansa, aby wpisać się w historię największych piratów, a zarazem srogo się obłowić. Ta draka długo nie potrwa, więc lepiej się uwijajcie!

CELA NR 4

Te wszystkie historie.. One zawsze zaczynają się tak samo. W gangsterskich kręgach nawet najtwardsze ogniwo po prostu pęka. A gdy to się już stanie, wszystko sypie się z wielkim hukiem.
Umieszczono Was w Celi nr 4. Winny czy niewinny? W tym momencie nie jest to istotne - i tak nikt Cię nie słucha. Śledztwo dopiero co rusza, a ten areszt stanie się Twoim domem chyba na dłuższą chwilę. Razem z Tobą wspólnicy – włam się nie powiódł! Każde kolejne przesłuchanie oddala Was od odzyskania wolności.
Czy wykorzystacie szczęśliwy zbieg okoliczności i umkniecie sprawiedliwości?

SKARBIEC

Na pierwszy rzut oka zadanie banalnie proste: kontrakt na drogocenny obraz ukryty w nielegalnym kasynie. Rutynowe mafijne porachunki. Wkraczamy bocznymi drzwiami, namierzamy świecidełka - nikt nic nie widzi. Okazuje się, że to tylko ulotna teoria, a zwykłe wytrychy nie wystarczą. Czas szybko ucieka, a razem z nim szansa na powodzenie wspólnej akcji. Wrócisz z łupem czy bez?

ZAMÓWIENIA

Kliknij na poniższy żółty przycisk (ZAMÓW VOUCHER) i przejdź do formularza, w którym podasz wszystkie niezbędne dane, potrzebne nam dla realizacji tego zamówienia. W razie pytań zadzwoń do nas: +48 574 309 281 albo skorzystaj z czatu, dostępnego na stronie (przycisk w prawym, dolnym rogu)

Zamów voucher!

FAQ

ZAKUP VOUCHERA

Mamy przygotowany specjalny, wygodny formularz, dzięki któremu szybko zamówisz voucher, który Cię interesuje. Możesz również do nas zadzwonić, jeśli potrzebujesz pomocy przy wyborze albo odwiedzić nas osobiście, jeśli przed zakupem chcesz zobaczyć vouchery na własne oczy. Zakupu możesz dokonać aż na 3 sposoby:

- zamówić voucher do samodzielnego wydruku i opłacić go przelewem
- zamówić voucher z wysyłką na wskazany adres i opłacić go przelewem
- zakupić voucher osobiście w siedzibie firmy i opłacić go na miejscu

- jeśli zamówiłeś voucher do samodzielnego wydruku, to otrzymasz go wraz z danymi do zapłaty jeszcze tego samego dnia, a najpóźniej w ciągu 24 godzin
- jeśli zamówiłeś voucher z wysyłką na wskazany adres, to nadamy go w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty
- vouchery dostępne są od ręki w siedzibie Wyjścia Awaryjnego, jednak przed planowanym przyjściem prosimy o kontakt, abyśmy na pewno byli wówczas na miejscu

Wszystkie vouchery są ważne przez 12 miesięcy.

Nie musisz! Jeśli chcesz pozostawić ten wybór obdarowywanemu, to polecamy zakup bonu kwotowego, który jest uniwersalny, a kwota, na którą będzie wystawiony, zmniejszy odpowiednio cenę biletu.

Żaden problem! W tej sytuacji polecamy wybór bonu kwotowego, który jest uniwersalny, a kwota, na którą będzie wystawiony, zmniejszy odpowiednio cenę biletu. Warto pamiętać, że obdarowany może również dopłacić, aby wejść większą grupą, jeśli otrzymał voucher dla mniejszej liczby osób.

Dokładamy wszelkich starań, aby vouchery trafiały do Was tak szybko, jak to możliwe. W pierwszej kolejności sprawdź skrzynkę mailową, w tym spam. Jeśli jednak minęły 24 godziny i nie otrzymałeś od nas odpowiedniej wiadomości, prosimy o kontakt - przyjrzymy się sprawie i upewnimy, że w podanych danych czy mailu nie wskrał się błąd czy literówka i z pewnością szybko zaradzimy sytuacji.

Wszystkie vouchery mogą być wykorzystane przez okaziciela, czyli nie są przypisane do konkretnej osoby. Jeśli chcesz kupić voucher, ale jeszcze nie wiesz komu go sprezentujesz, to nie musisz określać tego w momencie zakupu.

Jak najbardziej! Zamawiając vouchery z wysyłką mailową, zamieść odpowiednią informację w formularzu. Jeśli zdecydowałeś się na zakup z wysyłką pocztową lub u nas w lokalu, to dedykację wypiszemy ręcznie.

Tak! Prosimy o zamieszczenie danych do faktury w formularzu w komentarzu do zamówienia.

WYKORZYSTANIE VOUCHERA

Wszystkie vouchery są ważne przez 12 miesięcy.

Spokojnie! Jesteśmy przygotowani na taką ewentualność. W takiej sytuacji wszystkie vouchery zostaną przedłużone o czas ewentualnego zamknięcia.

Wejdź na stronę wyjscieawaryjne.pl, wybierz interesujący Cię scenariusz oraz termin gry i wpisz w komentarzu do rezerwacji numer vouchera. To wszystko! Pamiętaj, aby zabrać go ze sobą w dniu wizyty. Ewentualną dopłatę (jeśli będzie konieczna), pokrywa się już na miejscu.Pamiętaj, że zawsze możesz też do nas zadzwonić i umówić się na grę telefonicznie.

To żaden problem! Jeśli masz voucher na mniejszą liczbę osób, niż ta którą chcecie się do nas wybrać, wystarczy na miejscu dopłacić różnicę wynikającą z naszego cennika.

Nie, vouchery nie podlegają wymienie na gotówkę.

Jak najbardziej! Możesz wybrać dowolny inny scenariusz - jeśli jest on w tej samej cenie, to obejdzie się bez żadnych dopłat. Jeśli okaże się droższy, różnicę pokrywa się na miejscu w dniu wizyty. Pamiętaj, że nie zwracamy środków jeśli zostanie wybrany tańszy scenariusz.

KONTAKT

ZADZWOŃ, NAPISZ! NIE ZAPOMNIJ ŚLEDZIĆ NAS NA FACEBOOKU!

ZAPOZNAJ SIĘ Z OPINIAMI GRACZY NA PORTALU LOCKME.PL!
Wyjście Awaryjne

Wyjście Awaryjne


Legenda Miecza, Nautilus: Podmorska Przygoda, W Cieniu Piramid oraz Operacja: Metro
Plac Teatralny 4/4, 85-069 Bydgoszcz

Cela Nr 4 oraz Plan Na Włam
Jagiellońska 73, 85-027 Bydgoszcz

Skarbiec oraz Tajemnica Władcy Nilu
Teren CWZS Zawisza
Gdańska 163, budynek strzelnicy,
85-915 Bydgoszcz

Pokój Legenda Miecza, Nautilus: Podmorska Przygoda, W Cieniu Piramid oraz Operacja: Metro znajdują się na Placu Teatralnym 4/4 - obok byłego klubu SAVOY przy ulicy Mostowej, wejście przez bramę obok banku PEKAO.

Pokoje Cela Nr 4 oraz Plan na Włam mieszczą się przy ulicy Jagiellońskiej 73 w Bydgoszczy. Jadąc od Fordonu w stronę centrum to raptem 300 metrów przed CH Focus Mall, po tej samej stronie ulicy. Miejsca parkingowe dostępne są bezpośrednio u nas na placu lub po przeciwnej stronie Jagiellońskiej.

Pokoje Skarbiec oraz Tajemnica Władcy Nilu znajdują się przy ulicy Gdańska 163 Teren CWZS Zawisza. Znajdujemy się w budynku strzelnicy (wejście po prawej stronie budynku) naprzeciw HOTELU ZAWISZA. Miejsca parkingowe dostępne są bezpośrednio przed lokalem.